پدافند فرهنگی

حسن تهرانی مقدم نماینده نسلی است که با دست خالی به جنگ تحریم ها رفته و از هیچ همه چیز ساختند. حسن تهرانی مقدم نماد و اسطوره طیفی است که ثابت کرده اند می توان در تحریم ها هم با مدیریت صحیح و جهادی به اهداف بزرگ انقلاب رسید. همین هاست ...


خبر اما بسیار کوتاه و ناگوار بود، سردار حسن مقدم در حادثه پادگان ملارد به شهادت رسید.

سرداری که پدر موشک ایران نامیده می شود و یکی از بهترین فرماندهان عرصه فناوریهای موشکی بود .


شهیدتهرانی مقدم از فرماندهانی بود که از ابتدای شکل گیری سپاه به عضویت سپاه در آمده بود و در بنیان‌‌گذاری مجموعه‌‌های ادوات، توپخانه و موشکی سپاه و ایجاد یک قدرت بازدارنده برای نظام نقش کلیدی و اساسی داشت و دوران جنگ حضور فعال داشت.

 وی در ابتدای جنگ در بخش تأسیس فرماندهی توپخانه سپاه و بعد از آن هم در تشکیل و بنیانگذاری فرماندهی موشکی سپاه تاثیرگذار بود و تقریبا ۲۵ سال از عمر خود را در ایجاد و توسعه این بخش از توان دفاعی قرار داده بود.


 بعد از آن تهرانی مقدم وارد تحقیقات و توسعه فعالیت‌‌های مرتبط با ارتقای قدرت بازدارندگی نظام شد و در سازمان جهاد سپاه به عنوان مسئول سازمان جهاد فرماندهی کل سپاه مشغول شد که تا روز آخر عمر هم به عنوان مسئول این سازمان در ایجاد یک توان علمی و دانشی پایه و زیر بنایی مشغول کارهای علمی و تحقیقاتی بود. 

حالا اما با گذشت یک سال از این حادثه تلخ، سالگرد این شهید بزرگوار در سکوت رسانه های و خبرگزاری ها برگزار می شود و در رسانه های مکتوب و غیر مکتوب خبری از یادبود پدر موشکی ایران نیست.


فردی که هم قطارانش همه از او به عنوان یک استثنا یاد کرده اند.به عنوان مثال سردار وحیدی وزیر دفاع در باره شهید تهرانی مقدم گفته بود: سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم همواره با فعالیت‌های خود پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاری در چشمان دشمنان آن بود. 

او بدون شک نمونه‌ای از متخصصان متعهد در عرصه اقتدار و سربلندی ایران و از مجاهدانی بود که پس از سال‌ها عشق و حماسه همچنان به مجاهدت در عرصه علمی و تحقیقات دفاعی همت گمارد. 


سرلشکر رحیم صفوی نیز درباره این شهید گفته بود: سردار مقدم بنیانگذار سپاه پاسداران و بنیانگذار سیستم‌های نظامی و فرماندهی دانشمند، عارف و مخلص و مجاهدی بزرگ بود. 

هشت سال دفاع مقدس و 23 سال پس از آن دوران امتحانات عظیمی بود که او با عزم و اراده پولادین با عشق و ارادت به رسول خدا و عترت طاهرینش، خصوصاً حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمؤمنین(ع)، در جهت رسیدن به جهاد خودکفایی و اقتدار نظامی سپاه قدم‌های بزرگ و آرمانی سترگی برداشت. 

آنچه مسلم است، حسن تهرانی مقدم نماینده نسلی است که با دست خالی به جنگ تحریم ها رفته و از هیچ همه چیز ساختند. حسن تهرانی مقدم نماد و اسطوره طیفی است که ثابت کرده اند می توان در تحریم ها هم با مدیریت صحیح و جهادی به اهداف بزرگ انقلاب رسید. آنچه حسن تهرانی مقدم گفت تا بر قبرش بنویسند و آرزویش بود بر قلب فرزندان انقلاب نوشته شده است. این هم از عجایب و معجزات انقلاب است که با شهادت بزرگی، نه یک نفر بلکه دهها نفر با انگیزه بیشتری همان راه را می روند. تهرانی مقدم پایه گذار صنعت موشکی ایران است و امروز در نبود او صدها متخصص و جوان ایرانی با همان انگیزه ها بلکه بیشتر، همان راه را می روند.  همین هاست که بازخوانی مرام و مسلک تهرانی مقدم را بیش از گذشته لازم و ضروری می کند. 

حسن تهرانی مقدم نماد آنهایی است که جانشان را برای عزت انقلاب و ایران فدا کردند. همین هاست که او را عزیز و بزرگ کرده در چشم مردمان ایران زمین. تهرانی مقدم را هرروز باید خواند و بازخوانی کرد. منش، تدبیر، کارآمدی و مدیریت در عین تحریم را از تهرانی مقدم ها باید آموخت. غربت نه سزاوار چنین مردانی است.

(اقدامات شهید تهرانی مقدم در عرصه صنعت موشکی کشور)

 

شهید تهرانی مقدم

دانلود فیلم با کیفیت بالا
بخش اول بخش دوم بخش سوم بخش چهارم
24,415 کیلوبایت 24,415 کیلوبایت 24,415 کیلوبایت 24,415 کیلوبایت
بخش پنجم بخش ششم
24,415 کیلوبایت 10,222 کیلوبایت
ابتدا تمامی قسمت ها را دانلود کرده و سپس نسبت به باز کردن آن اقدام نمایید.
در صورتی که نرم افزار  ( WinRar ) بر روی رایانه ی خود نصب ندارید
می توانید از اینجا دریافت نمایید.

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:دانلود,فیلم,شهید,مستند,فرماندهان,شهید,حاج,حسن,تهرانی,مقدم,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

Farmington Tales

حجم بازی:128 مگابایت

توضیحات: 
در این بازی شما به دنبال اشیاء و لوازمی که در مزرعه وجود دارند می گردید و تمامی اقلام را یافته و سپس می توانید اقدام به کشاورزی و مدیریت زمین کنید.

پس از دانلود فایل بازی، با استفاده ازبرنامه WinRar آن را از حالت فشرده خارج و اقدام به نصب بازی نمایید.

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1392برچسب:Farmington Tales,دانلود,بازی,سرگرمی,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

Tiny Troopers RIP

حجم بازی:81 مگابایت

توضیحات: 
سربازان پیاده نظام دشمن، تک تیر اندازها، فنی و حتی تانک های دشمنان از جمله اهداف شما هستند.

پس از دانلود فایل بازی، با استفاده ازبرنامه WinRar آن را از حالت فشرده خارج و اقدام به نصب بازی نمایید.

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1392برچسب:دانلود,Tiny Troopers RIP,سرگرمی,بازی,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

Cristiano Ronaldo

حجم بازی:163 مگابایت

توضیحات: 
این بازی شما رابه دنیای واقعی می برد و آنجاست که با کریس رونالدو به آزمون مهارت های خود در فوتبال می پردازید.

پس از دانلود فایل بازی  با استفاده ازبرنامه WinRar آن را از حالت فشرده خارج و اقدام به نصب بازی نمایید.

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:دانلود,Cristiano Ronaldo,بازی,سرگرمی, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات