پدافند فرهنگی

تصاویر زیبا و یدنی از شهر و طبیعت گناوه.شهرستان گناوه با مساحتی حدود ۱۸۳۷ کیلومترمربع در ساحل شمالی خلیج فارس قرار دارد. این شهرستان از شمال غربی به شهرستان دیلم، از شمال شرقی به استان فارس، از مشرق به شهرستان دشتستان، از جنوب به شهرستان بوشهر و از مغرب به خلیج فارس منتهی می‌شود.

دانلود


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:شهر گناوه,دانلود فیلم,دانلود فیلم شهر گناوه,شهر زیبای گناوه, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

شهر و بندر رتردام در استان هلند جنوبی در کشور هلند واقع شده‌است.جمعیت رتردام در ماه مارس ۲۰۱۳ برابر با ۶۱۸٫۲۷۹ نفر بود و مساحت بخش رتردام ۳۰۴٫۲۲ کیلومتر مربع است. بیش از نیمی از ساکنان این شهر خارجی‌تبار هستند. رتردام پس از آمستردام دومین شهر بزرگ کشور هلند است و با توکیو به عنوان بزرگ‌ترین بندر جهان رقابت می‌کند.

دانلود



شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل واقع شده‌است و مرکز آن شهر خلخال است.این شهرستان از طرف شمال به شهرستان کوثر از طرف شرق به‌استان گیلان از طرف جنوب به استان زنجان و از طرف مغرب به شهرستان میانه حدود می‌شود. شهرستان خلخال در ۴۸ درجه و۳۲ دقیقه طول جغرافیایی و۳۷ دقیقه و۳۷ درجه عرض جغرافیایی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته‌است.

دانلود



۱۴ منطقه بکر ایران برای سفر‌های نوروزی/ از جنگل‌های مخملی تا دریاچه‌‌های نهفته در دل کوه

دانلود


درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات