پدافند فرهنگی

به گفته یکی از محافظان سابق فیدل کاسترو، بیش از ۶۳۸ بار آمریکا و مخالفان کاسترو برای ترور وی تلاش کرده اند، این فیلم داستانی از تقلای سازمان سیا برای ترور رهبر انقلاب کوبا با استفاده از قرص های سمی به دست معشوقه اوست.

 



«هیلاری کلینتون» گفت: «زمان نامزدی بیل کلینتون یک تبلیغ رادیویی در روستاهای آرکانزاس پخش می شد و گوینده می گفت که یک سگ را آموزش داده که اگر دروغی از نامزدهای انتخابات بشنود سریع پارس می کند. سگ هم در رادیو واق واق کرد و مردم هم روزهای بعد واق واق می کردند. من مانده ام که باید با جمهوری خواهان چه کنیم. باید آن سگ را به دنبال شان بفرستیم تا هروقت دروغی گفتند، واق واق کند.»!!!

دانلود



«نگین شیر آقایی» مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی‌بی‌سی فارسی در گفت‌وگو با معین سعیدی - معاون اجرایی سابق شبکه من و تو - به موضوع برنامه‌ها و مستندهای شبکه من و تو می‌پردازد و به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن این مستندها انتقاد می‌کند.

دانلود


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 19 بهمن 1394برچسب:افشاگری مجری «بی‌بی‌سی فارسی» علیه «من و تو»,افشاگری, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 5 بهمن 1394برچسب:تحرکات سعودی ها,رائفی پور,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات