پدافند فرهنگی

 

 
The Game of Life

حجم بازی:119 مگابایت

توضیحات: 
امکانات بی پایان است و هرچیزی میتواند در بازی زندگی اتفاق بیفتد.! ماشین خود را انتخاب کرده و در راه مارپیچی زندگی حرکت کنید.

پس از دانلود فایل بازی از وبسـایـت شهـیـــد آویـنـی، با استفاده ازبرنامه WinRar آن را از حالت فشرده خارج و اقدام به نصب بازی نمایید.

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:The Game of Life,دانلود,بازی,سرگرمی,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

 

گرانترین نقاشی دنیا, تابلوی جیغ, نقاشی سه‌پاره‌ فرانسیس بیکن
نقاشی سه‌پاره‌ فرانسیس بیکن در حراجی نیویورک «کریستی» به قیمت باورنکردنی 142 میلیون دلار خریداری شد تا گرانترین نقاشی دنیا شده و رکورد تابلوی «جیغ» شاهکار ماندگار «ادوارد مونش» را پشت سر گذاشت.

نقاشی فرانسیس بیکن از چهره‌ دوست هنرمندش لوسین فروید با فروش 142 میلیون دلاری، رکورد جدیدی را در جهان حراجی‌ها برجای گذاشت.

نقاشی سه‌پاره‌ فرانسیس بیکن در حراجی نیویورک «کریستی» به قیمت باورنکردنی 142 میلیون دلار خریداری شد و رکورد تابلوی «جیغ» شاهکار ماندگار «ادوارد مونش» را پشت سر گذاشت.
 
گرانقیمت‌ترین نقاشی به حراج‌رفته‌ی جهان «اتودی از لوسین فروید» نام دارد و در سال 1969 خلق شده است.
 
به گزارش بی بی سی، «کریستی» پس از تنها شش دقیقه این اثر را به قیمت 142 میلیون دلار (106 میلیون یورو) به فروش رساند و رکورد 120 میلیون دلاری «جیغ» را جابه‌جا کرد. پیش‌بینی می‌شد نقاش بیکن حدود 85 میلیون دلار ارزش داشته باشد.

گرانترین نقاشی دنیا, تابلوی جیغ, نقاشی سه‌پاره‌ فرانسیس بیکن
به گفته‌ کارشناسان هنری، این نقاشی سه‌پاره یادگاری است از رابطه‌ی بیکن و فروید و ادای احترامی است به ارتباط خلاقانه و احساسی دو هنرمند بزرگ دنیای نقاشی. فرانسیس بیکن و لوسین فروید از سال 1945 با هم آشنا شدند. این دو دوست‌های نزدیکی بودند که بارها از همدیگر نقاشی خلق کردند تا اینکه در دهه 1970 رابطه‌شان به سردی گرایید.
 
سه تکه‌ این تابلو بین سال‌های 1972 و 1971 در پاریس نمایش داده شدند و در اواسط دهه‌ 1970 از یکدیگر جدا شدند. سال 2011 تابلوی کوچک‌تری که آن هم در سه پاره چهره فروید را نشان می‌داد، به قیمت 23 میلیون دلار به فروش رسید.


اگرچه کلمه تخم مرغ با حرف ت آغاز می شود ولی به جهت آنکه نمادی از برکت و زایندگی است یکی از اجزای ثابت سفره هفت سین بوده و همچنین رنگ کردن آن نیز از جمله رسوم قدیمی است که همواره هنگام تدارک لوازم سفره هفت سین به آن پرداخته می شود. برای آن دسته از پدران و مادرانی که دوست دارند فرزندانشان با سنن و رسوم ملی کشورشان آشنا شوند، شرکت دادن بچه ها در فراهم کردن لوازم سفره هفت سین و به خصوص تزئین تخم مرغ های آن از جمله مناسب ترین فرصت ها است. شما می توانید چند عدد تخم مرغ پخته را به همراه کمی رنگ گواش و تعدادی مداد شمعی در اختیار فرزند کوچکتان قرار داده و از او بخواهید پوسته تخممرغ را به عنوان صفحه کاغذ تصور کرده و هر آنچه را که دوست دارد بر روی آن ترسیم کند. با قرار دادن این تخممرغ در سفره هفت سین هم حس خوشایندی را در فرزندتان ایجاد کرده و هم تعلق خاطر او را به این گونه رسوم بیشتر خواهید کرد. در این راستا شما نیز می توانید در طراحی اشکال مورد نظر و رنگ آمیزی آنها به او کمک کنید...

تزئین تخم مرغ هدیه نوروزی بچه ها

علاوه بر مواد مصنوعی یاد شده مواد طبیعی بسیاری نیز برای رنگ آمیزی تخم مرغ وجود دارند که از این قبیل به پوست پیاز، آب رنگی حاصل از پخت لبو، آبغوره و مواد رنگی خوراکی می توان اشاره کرد ولی در اینجا قصد داریم به روش نقش دار کردن تخم مرغ با استفاده از پوست پیاز بپردازیم. برای رنگ آمیزی یکنواخت تخم مرغ با پوست پیاز کافی است چند برگ پوست پیاز (به خصوص پیاز قرمز) را در داخل کاسه ای حاوی آب ریخته و تخم مرغ را در داخل آب ریخته و آن را در داخل آب بر روی شعله اجاق گاز قرار دهید به این ترتیب هنگام جوشیدن و پختن، تخم مرغ رنگی هم می شود ولی در صورتی که بخواهید از پوست پیاز جهت نقش دار کردن تخم مرغ بدون دخالت ابزاری همچون قلم مو استفاده کنید روش متفاوت خواهد شد. تکه پارچه ای را به شکل مربع و به ابعاد حدود ۲۰ سانتی متر در ۲۰ سانتی متر بر روی میز پهن کرده و داخل آن را با پوست پیاز پر کنید. سپس تکه برگی از گیاه سرخس و یا هر گیاه دیگری مانند آن نیز بر روی پوسته ها قرار دهید. به جای برگ از مقداری برنج خام نیز می توانید استفاده کنید.
حال تخم مرغ را در میان این مواد گذاشته و پس از پوشش کلیه سطوح آن با پوسته های پیاز قسمت های اضافی پارچه را بر روی پوسته ها و در نهایت تخم مرغ برگردانید و سپس با تعدادی کش پلاستیکی اسکناس و یا نخ محکم کنید. در واقع تخم مرغ ها با پوسته های پیاز، برگ یا برنج و پارچه بسته بندی می شوند. حال کاسه ای پر از آب آماده کرده و پس از قرار دادن تخم مرغ های بسته بندی شده در داخل آب آنها را به مدت ۳۰ دقیقه بجوشانید. در پایان این مدت زمان تخم مرغ ها را با همان حالت پیچیده از داخل آب بیرون آورده و بگذارید سرد شوند. سپس بسته بندی را به آرامی باز کرده و تخم مرغ های نقش دار را بگذارید خشک شوند. برای آنکه طرح و نقش ایجاد شده برق و جلای بیشتری داشته باشد پس از خشک شدن کمی روغن مایع خوراکی را با دست بر روی سطح پوسته آن بمالید.



عکس های طنز و دیدنی ده

 

 

 

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آبان 1392برچسب:گالری،عکس،طنز،دیدنی،عکس های طنز و دیدنی, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه


ارسال شده در تاریخ : جمعه 24 آبان 1392برچسب:عکس،خنده دار،عکس خنده دار, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات