پدافند فرهنگی

دانلود اسکرین سیور قلمرو عقاب ها

Eagles Kingdom Screensaver

 در این مطلب یک محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) جدید و زیبا را برای شما آماده کرده ایم.

اسکرین سیور قلمرو عقاب ها (Eagles Kingdom Screensaver) حاوی تصاویری متحرک و زیبا از طبیعت بکر است. این اسکرین سیور دارای نماهای مختلف از جنگل، کوهستان، و آبشار است. در این تصاویر پرواز پرندگان نیز دیده میشود.

دلیل نام گذاری این اسکرین سیور به نام قلمرو عقاب ها این است که تمام مناظری که در تصاویر دیده میشود بخشی از قلمرو سلطان آسمان ها، یعنی عقاب است.

 

اسکرین سیور قلمرو عقاب ها، Eagles Kingdom Screensaver را میتوانید به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید:

 

دانلود با حجم 10.6 مگابایت


پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

 



دانلود نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ

Skype 6.7

 نسخه جدید نرم افزار اسکایپ، یعنی Skype 6.7 منتشر شد!

بیشتر کاربرانی که اقوام یا دوستانی در خارج از کشور دارند، نرم افزار اسکایپ را میشناسند. از این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده میشود. این تماس از طریق اینترنت انجام میگیرد و هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد.

مهم ترین تفاوت نرم افزار Skype با نرم افزارهای مشابه این است که میتواند مکالمه صوتی و تصویری با کیفیت را حتی با سرعت پایین اینترنت فراهم کند. به این ترتیب میتوانید مکالمه ای بدون تاخیر و بدون هزینه با هر جای دنیا داشته باشید.



ادامه مطلب...


دانلود آنتی ویروس نورتون 2013 نسخه نهایی

Norton Antivirus 2013 v20.2

 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نورتون، یک شاهکار تمام عیار است. این نسخه قادر به شناسایی جدیدترین ویروس ها و بدافزارهای کامپیوتری (شامل ابزارهای جاسوسی، هک، تبلیغات مزاحم و ...) بوده و میتواند نهایت امنیت را برای کامپیوتر شما فراهم کند.

 

این نسخه از آنتی ویروس نورتون همانند نسخه قبلی علاوه بر امکان اسکن دستی فایل ها توسط کاربر، قابلیت مقیم شدن در حافظه و اسکن اتوماتیک تمام فایل هایی که سیستم عامل با آنها مواجه میشود را دارد.



ادامه مطلب...


برای رایانه؛
آنتی ویروس قوی و ایرانی" شید "با تلفیق دو موتور به همراه استفاده از تکنولوژی های جدید بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری و اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.

در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی است که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.

 

 

 

محیط ضد ویروس:

محیط ضد ویروس شید با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات ضد‌ویروس شید ساده و قابل دسترسی و استفاده است بلکه پس از نصب تمام تنظیمات و امکانات مهم مرحله به مرحله توضیح داده شده و توسط کاربر تنظیم می‌گردد.

همچنین محیط ضد‌ویروس با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است، که در عین حال آشنا و قابل استفاده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از ضدویروس کمک می‌کند. ضد ویروس شید همچنین شامل راهنمای کامل فارسی است که تمام پنجره‌ها، اخطارها و تنظیمات ضدویروس با جزییات در آن توضیح داده شده است. راهنمای هر پنجره از گوشه‌ی همان پنجره قابل دسترسی و مطالعه است.

 

برای دانلود با حجم 64.3 مگابایت اینجا کلیک کنید


ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 21 بهمن 1392برچسب: آنتی ویروس ، آنتی ، ویروس ، فناوری ، اطلاعات, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

nternet Cyclone

گاهی استفاده از سیستم عامل ویندوز و استفاده از نرم افزارهای مختلف در طی یک دوره زمانی و نصب نرم افزارهای مختلف در زمینه های گوناگون باعث می شود تا بسیاری از تنظیمات پیش فرض موجود بر روی سیستم عامل ، توسط این نرم افزارها تغییر یابد و در حالت هایی برای سازگاری با برنامه قرار گیرد. این تغییر تنظیمات در قسمت های مختلف ممکن است موجب بروز اشکلاتی نامحسوس بر روی سیستم شوند. یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است سیستم کاربران را در بر بگیرد با نصب نرم افزارهایی می باشد که در ارتباط با شبکه و اینترنت می باشند. این نرم افزارها ممکن است با ایجاد تغییراتی بر روی ویندوز و تنظمیات شبکه ای موجب کاهش کیفیت سرعت اینترنت شود. استفاده از نرم افزارهای مدیریت کننده و بهبود دهنده سرعت اینترنت که با نام هایی همچون شتاب دهنده های اینترنت معروف هستند برای این زمان ها می باشد. در واقع شتاب دهنده های اینترنت هیچ گاه سرعت اینترنت شما را افزایش نمی دهند بلکه با انجام تکنیک های نرم افزاری و بهینه سازی تنظیمات شبکه ای این ویژگی را برای کاربران سیستم ها فراهم می آورند که آن ها تا بیشترین حد ممکن از سرعت ارتباطات خود استفاده نمایند و این تغییر سرعت برای کاربران همانند افزایش آن می باشد.

Internet Cyclone نام نرم افزاری قدرتمند برای انجام امور بهینه سازی در تنظیمات شبکه ای و اینترنت می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های نرم افزاری موجود در خود و رفع مشکلات احتمالی سیستم و همچنین بازرسی قسمت های مختلف تنظیمی این توانایی را به کاربر می دهد تا در بهینه سازی سرعت اینترنت خود تا میزان قابل توجهی موفق باشد. این نرم افزار برای تمامی کاربرانی که از خطوط مختلف اینترنتی همانند خطوط آنالگ ، ISDN ، ADSL , Wireless , و یا حتی Lan های متصل به اینترنت استفاده می کنند قابل بهره برداری می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Jordysoft می باشد.

مشخصات



دانلود GiliSoft File Lock Pro v8.2 - نرم افزار رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

امنیت اطلاعات امروزه اهمیت بسیاری دارد و اطلاعات شخصی هم جز مهم ترین مواردی هستند که کاربران باید به آن توجه داشته باشند چرا که امروزه هکرها و یا حتی کاربران دیگری که به یک سیستم دسترسی دارند اولین هدفشان همین اطلاعات شخصی است، این اطلاعات شخصی می تواند یکعکس یا یک فایل متنی باشد که اهمیت زیادی دارد و نگهداری از آن ها هم اهمیت دوچندانی دارد.GiliSoft File Lock نام نرم افزاری بسیار قدرتمند است که در بسیاری از آزمایشات و سایت ها جوایز متعددی را از لحاظ امنیتی کسب کرده و توانسته به واسطه ترفندهای مختلفی که مورد استفاده قرار می دهد امنیتی مثال زدنی را برقرار می کند. این ابزار قدرتمند به واسطه قفل گذاری برروی درایوها ، فولدرها و در نهایت فایل ها کاربران را برای نگهداری از اطلاعات شخصی یاری می دهد. این قفل گذاری طوری صورت می گیرد که علاوه بر ایمن شدن از دست دیگر کاربران به صورت کامل از دید آن ها مخفی شده و به راحتی هم نمایان نخواهد شد. GiliSoft File Lock قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها مانند انواع هارددیسک ها و حافظه های فلش را داراست و به همین دلیل کاربران می توانند با اطمینان اطلاعات را برروی فلش دیسک های خود کپی کنند و در نهایت امر امکان ایمن سازی اطلاعات از حذف و پاک کردن هم از جمله مواردی هستند که در این ابزار دیده می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GiliSoft File Lock:

- استفاده آسان از نرم افزار
- امکان مخفی سازی اطلاعات
- قابلیت پسورد گذاری بروی فایل ها، درایوها و فولدرها
- مخفی سازی اطلاعات و قفل گذاری پوشه ها، فایل ها و درایوها
- حذف ایمن فایل ها و اطلاعات مهم و غیر قابل بازیابی
- قابلیت سازگاری با انواع حافظه ها نظیر هارددیسک ها و فلش دیسک ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود نرم افزار با لینک مستقیم - 3.7 مگابایت

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات