پدافند فرهنگی

تولد نوزاد خارق العاده در بیمارستان ایزدی قم سبب تعجب پزشکان و مادرش شد.

این نوزاد در حالی دیروز به دنیا آمد که که دو دندان جلوی خود را تقریبا چند ماه زودتر و البته در رحم مادر در آورده است.

بر اساس گفته پزشکان این نوزاد در سلامت کامل است و مشکل خاصی ندارد.


ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 شهريور 1393برچسب:عکس تولد نوزاد خارق‌العاده در قم, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

«مارینا» صاحب این موش کوچک است؛ وی گفت: من به او یاد دادم وقتی خواست وارد خانه شود زنگ بزند و برایش دو زنگ گذاشته‌ام؛ موش من می‌داند در صورت گوش دادن به حرف، پاداش می‌گیرد به همین دلیل هیچ‌ وقت زنگ زدن را فراموش نمی‌کند.
 
مارینا فیلم زنگ زدن موش قبل از ورود به خانه را در صفحه شخصی خود در فیس بوک به نمایش گذاشته است.

 


ارسال شده در تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393برچسب:با ادب ترین موش جهان! +عکس ,موش,ادب,موش مودب,ادب از موش بیاموز,, :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه

نخستین خلبان ایرانی و همچنین نخستین فرمانده نیروی هوایی ایران، تیمسار سرلشکر خلبان احمدخان نخجوان نام داشت.وی نخستین فرمانده نیروی هوایی ایران بود و روز پنجم اسفند با یک هواپیمای خریداری شده از فرانسه در قلعه‌مرغی به زمین نشست.احمد نخجوان سال‌ها وزارت جنگ و فرماندهی نیروی‌ هوایی ایران را بر عهده‌ داشت. وی در سال 1272 در یک خانواده مهاجر قفقاز به دنیا آمد و در سال ۱۳۴۵ درگذشت.
 



ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 28 مرداد 1389برچسب:زیباترین اردک جهان(عکس),اردک , زیباترین , جهان , :: :: توسط : قوچاقی های مقیم سنه
درباره وبلاگ
به وبلاگ پدافند فرهنگی خوش آمدید.این وبلاگ سعی دارد مطالبی جامع در موضوعات مختلف برای شما عزیزان فراهم نماید.امید است مورد قبولتان واقع شود. با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
موضوعات